۲۳ دی ۱۳۹۳، ۹:۵۲

جروزالیم پست خبر داد:

سنای آمریکا در پی اعمال تحریم جدید علیه ایران است

سنای آمریکا در پی اعمال تحریم جدید علیه ایران است

سنای آمریکا در نظر دارد ظرف روزهای آینده پیش نویس طرحی را به تصویب برساند که به موجب آن در صورت شکست مذاکرات هسته ای ایرام و 1+5، تحریم های جدید علیه تهران اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، با وجود مخالفت های شخص «باراک اوباما» با اعمال هر گونه فشار جدید بر ایران، سنای آمریکا در روزهای آینده بحث در مورد پیش نویس طرحی را که به کنگره امکان اعمل تحریم های جدید علیه ایران را می دهد آغاز می کند. 

بر اساس این پیش نویس، در صورتی که گفتگوهای کشورهای 1+5 و ایران به نتیجه نرسند سنا تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال می کند. 

در همین رابطه سناتور «لیندی گراهام» در گفتگو با جروزالیم پست گفت: ما این پیش نویس را پیش از تاریخ 20 ژانویه یعنی زمان نطق سالانه رئیس جمهور، در سنا مطرح خواهیم کرد. 

سنای آمریکا در حالی این پیش نویس را آماده کرده که شب گذشته سامانتا پاور، نماینده ایالات متحده در سازمان ملل متحد، گفت: رئیس‌ جمهور ایالات متحده حاضر به همکاری با کنگره برای اعمال تحریم‌ های جدید علیه ایران نیست.

پاور گفته است اعمال مجازات‌ های جدید علیه تهران تقریبا به طور قطعی به مذاکرات هسته‌ ای بین ایران و شش قدرت جهانی پایان خواهد داد.

کد خبر 2463829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha